Гарантія якості рослин
Ми завжди прагнемо відповідати високим стандартам, щоб наші клієнти були задоволені та залишилися з нами на довгострокову співпрацю.
Наші рослини проходять етапи перевірки якості перед тим, як потрапити до Вас в руки.
Імовірність отримати неякісний товар є мінімальним.
Як діє гарантія якості?
Наш товар – це живі рослини. На жаль, при транспортуванні поштовими службами до Вас, вони можуть пошкодитися або підсохнути. Якщо з тих чи інших причин саджанці прийшли до Вас у незадовільному стані, у Вас є право на компенсацію. Тому не поспішайте розчаровуватися про витрачені кошти.
Законні умови повернення товару та коштів. Керуючись Законом України “Про захист прав споживачів від 15.05.1991р. № 1023-XII, ми готові компенсувати у разі:
• якщо після отримання посилки, товар не підійшов Вам за розміром, виглядом, фактурою та ін.
• якщо ви виявили серйозні пошкодження чи дефект товару.
Важливо: Ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості або повернемо Вам гроші за умови, що з дати його придбання не минуло 14 днів.
Обов'язкові умови повернення коштів:
1) Надсилайте свою скаргу тільки на наш e-mail – shopagrosyla@gmail.com.ua. Обов'язково вкажіть: номер замовлення або Ваше ПІБ та номер телефону. У листі докладно опишіть свою проблему та надішліть фотографії неякісного товару (кореневища, цибулини, саджанця) як доказ.
2) Розгляд претензії може тривати від 1 до 7 робочих днів.
3) Коли Ваше рішення про компенсацію буде задовільним, Ви зможете вибрати один з варіантів:
• Ми надсилаємо гроші на зазначені реквізити;
• Ми надсилаємо нові саджанці повторно.
Важливо: Компенсація відбувається протягом 1-3 днів.
УВАГА! Якщо у Вас є питання щодо правильної посадки рослин, будь ласка напишіть нам на e-mail shopagrosyla@gmail.com або уважно прочитайте рекомендації по посадці та догляду.
Будь ласка, враховуйте, що ми не відповідаємо за аномальні погодні явища у вашому регіоні (заморозки, град, дощі, посуха та інші несприятливі для росту рослин погодні умови).
Ми гарантуємо повернення товару в разі потреби та безкоштовну консультацію, що дозволяє нашим клієнтам бути захищеними й впевненими у якості товару. Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Умови повернення для товарів не належної якості:
Доставлений товар, який під час огляду виявився пошкодженим і не придатним для використання, фотографується і фотографія надсилається на електронну адресу продавця з коментарем причин повернення коштів, або необхідністю заміни. Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Повернення та обмін товарів належної якості.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну товарів належної якості Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості:
– товар не використовувався і не має слідів механічних пошкоджень;
– товар зберіг свій товарний вигляд і споживчі якості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.